Jedziemy do Polski!

Ostatnia noc w starym mieszkaniu w Oslo.
Oficjalnie już przeprowadziliśmy się w nowe miejsce.
Zmiany zmiany, zmiany!
Zmiany są dobre!
Cieszę się bardzo i powiem nawet, że nie będzie już tak żal opuszczać Polskę w sierpniu.
Ale aby ją opuścić najpierw musimy do niej przybyć!
A to już w poniedziałek!!!:)
Jutro wyjazd a dziś cały dzień przewożenia mebli, rzeczy i sprzątania i to z gorączką i ogólnym osłabieniem.
Ale dałam radę!
Teraz tylko pozostaje się cieszyć i...kurować:)
Dlatego Adam właśnie pije zasłużonego i ostatniego browarka ze "starymi" sąsiadami a ja leżę już w łóżku wykąpana, opatulona i napojona Fervexem:)
To będzie fantastyczny czas.
Jeszcze lepszy niż rok temu bo i ja się zmieniłam.
Już nie jestem tak nerwowa, już się tak nie przejmuję wszystkim, mam w sobie więcej wrażliwości i empatii do ludzi a przede wszystkim do zwierząt i czuję się z tym bardzo dobrze!
To będą moje pierwsze wakacje bez mięsa! 
Ciekawa jestem jak rodzinka i znajomi zareagują na dużo dużo więcej warzyw przy naszych grillach:)
To będą też pierwsze wakacje ze świadomym dążeniem do wyzdrowienia.
Jestem bardzo ciekawa jak to będzie z bulimią.
Wiem jedno, strasznie ale to strasznie chcę się Wam tutaj chwalić a już nigdy więcej dołować!
Kilka "czystych" dni, w zasadzie cztery, (aż cztery:):)!), pozwoliło mi zmienić myślenie o 180 stopni.
Już nie czuję się źle ze sobą, już nie uważam siebie za grubą czy nieatrakcyjną.
To bardzo bardzo ważne!
Bo nie jadę do Polski z poczuciem, że zawaliłam a z radością że wypnę dupkę na plaży!
Chcę aby to myślenie utrzymywało się u mnie już zawsze dlatego muszę, muszę wyzdrowieć!
Bo życie bez bulimii jest fantastyczne!
A tymczasem pozwolę sobie wprowadzić siebie i Was w iście wakacyjny nastrój.
Kadry z zeszłego roku.
Możecie być pewni, że i w tym zasypię Was zdjęciami:)













Do zobaczenia w Polsce!:):)

Klem, klem:)

Komentarze

  1. Szczęśliwej podróży, udanego czasu spędzonego w Polsce i dużo zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osiągnęłaś i wiele osiągniesz.... najlepsze jeszcze przed Tobą i to będą cudowne chwile. Tego z całego serca Ci życzę.. wszystkiego co najlepsze, najmilsze i najszczęśliwsze... jak najwięcej dobra, życzliwości i uśmiechu - takiego szczerego z serca :) Niech to będzie nowy etap w Twoim życiu - etap od którego będzie coraz lepiej ♥
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny wpis! dodaję bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech to będzie nowe rozdanie!
    Wiem, że Ci się uda! :) Jesteś silniejsza niż myślisz.
    Wszystko będzie dobrze.
    Najgorsze już za Tobą.
    Pomimo upadków, warto znów wstawać i garnąć się do życia od nowa. Do życia pełnego radości, dobrych emocji, pozytywnych zdarzeń. Może tak być!
    Wszystko zależy od Ciebie.
    Zmieniasz się na lepsze i widzisz to. Będzie tylko lepiej! Jeszcze lepiej :)
    A my tu na blogu liczmy na kolejną porcję pięknych zdjęć :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czujemy Twój zaciesz związany z pobytem w Polsce! :D Koniecznie jak najprędzej napisz nam relację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam juz milion zdjęć:) wrzucę pierwszą relację na dniach:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty