Liebster Blog Award

Podobnie jak Gorzka Herbata, która mnie nominowała do tej zabawy (dziękuję!)- nie planowałam dziś notki i nie miałam pojęcia o co chodzi z tymi pytaniami:)
Teraz już co nieco wiem, dlatego chcąc nie chcąc dzisiaj poczytacie trochę o mnie:)

1. Książka lub film, który wywarł na Tobie największe wrażenie to..?

Ostatnio książka "Appelsinpiken" czyli "Dziewczyna z pomarańczami" Josteina Gaardera. Opowiada o mężczyźnie, który tuż przed śmiercią napisał list do syna. Po ponad 10 latach trafia on do adresata i w ten sposób chłopak dowiaduje się wielu rzeczy o nieżyjącym już tacie. Dlaczego to wywarło na mnie takie wrażenie? Bo też chciałabym dostać taki list...

Film- "Mój przyjaciel Hachiko"- o wielkiej miłości psa do swojego właściciela. Nie mam kompletnie pamięci do filmów jednak tego nigdy nie zapomnę.

2. Co w sobie cenisz najbardziej?

Poczucie humoru- takie, które nie każdy rozumie ale za to pozwala mi śmiać się nawet z nieciekawych sytuacji, które mnie spotykają.


3. Czego nie potrafisz sobie odmówić?

Dokładki obiadu, który przygotuje Luby, uwielbiam jego kuchnię:)
No i...czekolady:(

4. Co lub kto inspiruje Cię najbardziej?

Co- wiosna, zdecydowanie! Mam wtedy najwięcej energii, chęci do działania i milion pomysłów na minutę!

5. Pies, kot, czy inne stworzenie?

Koooooooot, prze duże K, jestem wielką kociarą, psów się boję bo 10 lat temu zostałam pogryziona.

6. Czy zdarza Ci się spędzać czas kompletnie bezproduktywnie?

Niestety tak, walczę z tym jak mogę bo strasznie się potem czuję ale czasem po prostu wyłazi ze mnie leń:(

7. Muzyka, która wywołuje u Ciebie gęsią skórkę to..?

Muzyka Ryśka Riedla, zespołu Nightwish, Meallica, skrzypce Vanessy Mae

8. Czy zaliczyłaś gafę, o której chciałabyś zapomnieć? ;)

Jaaasne, ale już nie pamiętam:) Nie no było tego sporo ale nie mam ochoty  tym pisać:)

9. Co uważasz za swój Twój największy sukces?

To, że żyję i jestem szczęśliwa- kilka lat temu nie było to takie oczywiste ale przetrwałam straszny okres i to jest dla mnie największy sukces.

10. W jaki sposób najchętniej spędzasz czas wolny?

Rysując, spacerując z Lubym, to moje dwa ulubione zajęcia:)

11. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?

Wiosna! Wspomniałam już wyżej- bo wszystko budzi się do życia, dzień jest coraz dłuższy, jest coraz cieplej ale jeszcze nie upalnie- po prostu IDEALNIE!


Do dalszej zabawy nominuję:

Pat Dream
Puffa
fit healthy life
Sporty Girl
Niemodelka
Poorka
Never Give Up
Feel sexy
Blueberry
Daga
Aadziorek

Moje pytania dla Was:

1. Szklanka do połowy pełna czy pusta?
2. Nocny marek czy ranny ptaszek?
3. Czy masz jakieś marzenie podróżnicze?
4. Jaka jest Twoja największa wada?
5. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
6. Czy jest coś w czym jesteś naprawdę dobra?
7. Czy jest jakaś potrawa, której szczerze nienawidzisz?
8. Jaki masz sposób na chandrę?
9. 3 przedmioty bez których nie wyobrażasz sobie codziennego życia to..?
10. Co Cię najbardziej irytuje w innych ludziach?
11. Dlaczego założyłaś bloga?



Klem, klem:)

Komentarze

  1. Już mam tyle nominacji, ze muszę się za nie wziąść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. yyyy, wiesz, juz widziałam te nomicaje na innych blogach, ale muszę chyba poczytać o co tu chodzi :D taka oto ze mnie blogerka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, słuchamy tej samej muzy!!! Uwielbiam <3 Dzięki, że zechciałaś odpowiedzieć na moje pytania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację! :) Już odpowiedziałam. :)
    http://keepdestination.blogspot.com/2015/10/potrojny-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zostałem wyróżniony. Sprawdziłem stan konta, a tam nadal tyle samo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorki faktycznie mnie długo nie było ale wszystko nadrobię w tym tygodniu ;) dzięki za nominacje ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo nominację :) !! Na pewno odpowiem na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tą czekoladą to mam podobnie. Na szczęście nie sięgam po dokładki posiłków, jakoś nigdy nie potrzebowałam, za to deser po -moja zmora!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mega pytania ;) Siadam pisac post i na nie odpowiem;* dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty